Jeżeli masz już konto w naszym sklepie, wpisz proszę dane logowania.


Nie pamiętam nazwy / przypomnij hasło


Ilość Cena Wartość
brutto
 
Dostawa:
Nie wybrano metody dostawy
Zaloguj się lub zarejestruj.




Płatność:
Nie wybrano metody płatności
WYBIERZ/ZMIEŃ FORMĘ PŁATNOŚCI



 
Do zapłaty:
0,00 zł
ADRES DOSTAWY
00-000
(EDYTUJ)
FAKTURA VAT
  Chcę otrzymywać fakturę VAT
(DODAJ/EDYTUJ DANE)

Regulamin

 

 

 

Regualmin
1. PALARNIAHARMONIA.PL

palarniaharmonia.pl  to sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową: kawy oraz akcesoriów związanych z jej przygotowaniem.

2. WLAŚCICIEL SKLEPU INTERNETOWEGO 

Sklep internetowy palarniaharmonia.pl  jest prowadzony przez firmę Palarnia Kawy Harmonia s.c. Kamil Spiechowicz, Piotr Grabowski ,  NIP 118-211-89-36, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Estrady 70d.

Telefon kontaktowy: 668 852 488. 

Nazwa: Bank Millenium S.A. 
Numer konta: 19 1160 2202 0000 0002 9815 7413

3. CENY TOWARÓW 

Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena każdego dostępnego w sklepie towaru jest wiążąca w momencie złożenia zamówienia. 

4. ZAMAWIANIE TOWARU 

Zamówienia towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzeniem zamówienia. 
Zamówienia można również składać przez e-mail na adres: biuro@palarniaharmonia.pl (7 dni w tygodniu, 24 h na dobę).
Liczba zamawianych towarów nie jest ograniczona. 
Nazwy producentów i marek należą do ich właścicieli i prezentowane są w sklepie palarniaharmonia.pl wyłącznie w celach informacyjnych. 

5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I JEJ CZAS 

Każde złożone zamówienie potwierdzone jest poprzez pocztę e-mail. Również tą drogą przekazywane są informacje o zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (w przypadku płatności z góry) oraz o wysyłce towaru. Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest od poniedziałku do piątku, w terminie do 72 godzin roboczych:
- od momentu złożenia zamówienia, w przypadku płatności przy odbiorze,
- od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu, w przypadku płatności z góry.
W przypadku dokonania zakupów w przeddzień weekendów i świąt, wysyłka realizowana jest najbliższego dnia roboczego po przerwie.  
W przypadku problemów z dostępnością zamówionego towaru, kupujący zostanie o tym poinformowany telefonicznie lub mailowo - określony zostanie termin jego dostarczenia. Jeśli kupujący nie wyrazi zgody na oczekiwanie na towar, ma możliwość rezygnacji z zamówienia.
Wycena i czas realizacji zamówień indywidualnych (np. wysyłek zagranicznych) ustalane będą każdorazowo z zamawiającym. 

6. KOSZTY WYSYŁKI I DOSTAWA TOWARÓW 

Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszt przesyłki jest ważny w momencie złożenia zamówienia. Zamówiony towar dostarczany jest przez Pocztę Polską lub kuriera (firma DPD) .
Koszty wysyłki są podane poniżej:


Koszty wysyłki Kurierem:
Płatne przy odbiorze 20zł
Płatne z góry 15 zł

Koszty wysyłki Poczta Polska:
Płatne przy odbiorze 15zł
Płatne z góry 10 zł

Paczkomat:
Płatne przy odbiorze 13.00zł
Płatne z góry 8.00 zł

Istnieje również możliwość odbioru osobistego w sklepie firmowym Tea and coffee shop (Łomianki koło Warszawy ul. Warszawska 107, po uprzednim kontakcie telefonicznym)

Uwaga!
W przypadku zamówienia towarów o wartości powyżej 300 zł, przy płatności z góry na konto sklepu, przesyłka jest darmowa.


7. ZWROTY I REKLAMACJE
Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2002r. o ochronie praw konsumenta, klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany, kopiowany lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. Palarniaharmonia.pl gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Klient samodzielnie pokrywa koszty odesłania sprawnego towaru.
W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie wadliwego towaru do naszego sklepu. Palarniaharmonia.pl nie przyjmuje przesyłek odsyłanych "za pobraniem". Ewentualne koszty związane z odesłaniem reklamacji oraz koszty ponownego wysłania sprawnego towaru ponosi palarniaharmonia.pl. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny zwrotu. Towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy, palarniaharmonia.pl zwróci zamawiającemu pełną kwotę wpłaconą na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.

9. PARAGONY I FAKTURY
Do każdego zakupu dołączony jest paragon fiskalny, bądź faktura VAT.  
Klient pragnący otrzymać fakturę VAT, musi wybrać tę opcję podczas zakupu, wypełniając właściwe pola formularza danymi firmy/osoby, na którą ma zostać wystawiona faktura.

10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / POLITYKA PRYWATNOŚCI
Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z pó1n. zm.) dane osobowe klienta zostaną wprowadzone do bazy danych palarniaharmonia.pl wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz kontaktu z Klientem i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia. Baza danych klientów Sklepu, zgodnie z przepisami prawa, zarejestrowana została w GIODO.

 

 

 

Zatwierdź


 
 biuro@palarniaharmonia.pl
+48 668 852 488

© 2014 by Harmonia Coffee Roasters
Made by Astacus



Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji serwis ten korzysta z technologii plików cookies. Jeśli chcesz zrezygnować z korzyści, które dają Ci pliki cookies, możesz to zrobić, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki. Tutaj dowiesz się , jak to zrobić. Korzystanie z naszej strony bez zmian ustawień plików cookies oznacza, że będą one zapisane przez Twoją przeglądarkę. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies .